keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Ulkomailla

Eräänä kauniina päivänä päätin pompata salakavalasti kainalossa huomaamatta auton kyytiin ja lähteä käymään venäjällä. Minua kyllä hieman hirvitti kun en omistanut passia mutta painoin pääni piiloon tullissa olon ajaksi jä näin pääsin "jäniksenä" matkaamaan kohti Viipuria. Tosin minun mukana olon kotiväki kyllä huomasi heti alku metreillä kun tyttö huusi kovaan ääneen pupu ja näytti minua.

 
Aivan hirveän hienoja jää veistoksia oli näytillä viipurissa.
Joita paikalliset kuvailivat ja taisin minäkin päästä kuvaan kun tuossa kaiteella ihastelemassa olin.
Ainakin minut huomattiin ja useampaa ihmistä alkoi hymyilyttämään.

 
Ja jottai kaupunki kierroksen jälkeen jaksan reissata kotia piti käydä evästä nauttimassa.
Enhän minä osanut pupun ruokaa tilata joten tyydyin nauttimaan kahvia ja kakkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti